<3

Igår var bääbiseen jätte duktig !:)
Skulle kanske varit med i hoppgruppen igår om det fanns plats men alla kom sen så jag fick rida själv, innan jag red så vart det massa myyys ett bra taag :)<3
Jag bestämde mig för att rida barbacka iaf :)
Och det gick jätte bra !:) han var jätte fiiiin :)Tränade lite mer på höger galopp, för det var lite svårare eller så tkte han att det var jobbigt ? :P
Men iaf började med vänster galopperade lite på volter då, sen höger tog ett tag, fick göra om hela tiden men sen lyssnade han direkt, gjorde direkt som sa, visst vart det lite rodeo, innan men han lyssnade jätte bra i slutet !:D:D
Bllir så glad när det går så bra, och han lyssnar mer och mer på mig nu !:D <3

Idag tänkte jag ha en reedig myys dag i stallet, tar med min dåliga kamera och fotar :) självklart bobby :)
Men jag vet inte hur/vart jag ska rida ? :)hehe frågar åsa hon kmr alltid på ngt ;)
Fast kom på att jag och SÄKERT bobby är hoppsugna :D
ska höra om ngn kan komma ut bara :)


gnägg gnägg / bobbyyy nattta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0