10 03 13

Hoppade bobbybuusen idag!:D
Och det gick jätte bra !:) han hoppade jätte fiint :) och tyckte det var jätte kul :)
Var vell kanske 50 cm tror jag ? men han tyckte det var så kul så han hoppa höögt över :) <3<3
Efter vart det massa myyys :) <3 och självklart fick han massa knäcke :) <3
Satte mig i boxen sen och mystee ännu mer:) <33 han var mest intresserad av mina stövlar ;)dem var goda ;)<3
Taggad tills lördag !:) clearound 50 cm :) bra början !;) <3
Nästa vecka kommer han gå med på hopplektionen och dressyrlektionen :) blir nog suuper :):) <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 03 12

Igår red jag barbacka på bobby :)
och det gick jätte bra!:) lyssnade jätte bra :)
Fick till galoppen bra också !:)
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag blir så glad när han går så bra !:)även om jag är så dålig på att visa hur glad jag är, jag ser framåt låångt fram tack vare Bobby !:) <3
Älskar han jätte mycket ! <3
Du har en sååån fiiin pålle Linn !:)


Lite bilder :







såå söööt :) <3



Kommentarer
Postat av: å

det var ca 60-65 cm, han var mkt över, och det var inga bekymmer, bra jobbar, gumman.

2010-03-13 @ 23:40:19
Postat av: natta

:) <3

2010-03-14 @ 09:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0