bobbyybuuuuus

Bobby var lite konstig igår visste inte riktigt vad et var först men ´var svårt att få ur han från hagen för han stannade hela tiden sen när jag skulle upp till volten så stannade han flera gånger sen när jag skulle sitta upp så kom jag aldrig upp han gick runt o runt och då börja jag fatta att han måste ha ont någonstans sprang med han han markerade på högerfram där han tappat skon så då blevre ringa hovslagaren han kunde inte förräns på lördag men sen kom jag på uffe eller karina för jag vill inte att han ska ha ont sååå  läängee men sen ringde vi te krilla igen och då kunde han komma ut lite snabbt och slå på skon (: han markerade lite efter också men det är ju inte så konstigt men ska se hur han är idag så kanske det går att rida idag (:
Fick iaf rida hugo sen för moa kunde inte, och det gick bra inte van vid hans galopp precis men det gick (;


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0