bobbyy :D

ojj länge sen jag skrev !:(

Allt är bara bra , bobby funkar som han ska och det blir bara bättre och bättre !:)
Igår hopptränade ja honom och det gick jätte bra !:D han var såå duktiig ! blev lite galet ibland men dt fåre bli ;)
tränade iaf på bom-oxer och vi har aldrig kommit bra in så han har alltid fått hoppat av jätte nära och konstigt men igår så kom vi in jätte bra och jag formade och ramade in han och han hoppade av jätte fint och bra :D så glad jag blir :D
sen tränade vi stud-komb-stud på medelinjen och det gick också bra ! det var lite vingligt och han var lite osäker men jag var på där direkt och visade och han lyssnade direkt så det gick jätte bra sen !:D
han är såå duuuktiig !:) <3
den 24 är den hemma-lokal tävling :) blir kul  se hur han sköter sig !:) kommer nog gå jätte bra :)

jaa annars så trivs han bra här, lite rädd för andra hästar som är ganska dumma mot han :( men de är bara avundsjuka ;)

och idag blir det en mys-lek dag :) alltså ingen ridning :) <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu var det väl så att HAN var ganska dum mot dom andra i hagen? det var din lilla bääääbiss somjagar dom andra. Håll ordning på begreppen;)

2010-04-07 @ 09:15:56
Postat av: Anonym

haha jaa men alla är ju dumma mot han andra hstar med ;P

hshhh bobby jagar dem för att de är dumma mot han ;=)

2010-04-07 @ 13:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0